Monday, July 13, 2009

Sepasang Kain Untuk Bakal Pengantin.

Salam para pengunjung,


Item 1) Ok...ini kain mcm kain lace tu, warna krim. 2 meter untuk baju dan 2 meter kain satin untuk dibuat kain. Seperti biasa boleh order dgn saya jika anda nak buat baju terus. Hanya perlu bagitau size dan fesyen yang anda inginkan.

Harga kain sahaja = RM120
Harga baju siap = RM180



SOLD OUT Item 2) Ini pula kain lace mmg mahal okeh. Kain dia lembut dan bunga2 dia penuh dgn manik2. Sesuaila untuk dibuat baju nikah..takpun baju tunang. Serius mmg lawa. Sebenarnya saya tringin nak kain ni, tp fikir2 balik takut lg glmer plak dari pengantin nnti.
Btw kain ni saya ambil bila ada sorg customer order. Last minit plak dia cancel order. Geramnya saya. Klw kain murah takpela..ini...hemmm. Apapun saya let go kain ni dgn harga RM120 sahaja. Tak boleh nego2 dah. Dah murah sangat ni. Klw nak upah jahit tros saya bg harga RM180. Siap dalam masa 2 minggu(^_^).
Harga kain sahaja = RM120
Harga baju siap = RM180







Dan baju2 kurung ready made untuk bakal pengantin lain masih byk dlm stok saya. Antaranya (Item 3) baju kurung warna putih ni.










Item 4) Baju Kurung Warna Kuning Perang


Item 5) Baju Kurung Warna Krim. - Kain dia sama dgn Item no 2.



Item 6) Baju Kurung Warna Pink



Item 7 ) Baju Kurung Warna Ungu Gelap.

(Lihat previous entry untuk gambar)


Promosi Clearance Stock Untuk Item 3 hingga 7. Sepasang dijual dengan harga RM189 sahaja. Untuk size baju = slagi stok masih ada.
Email saya untuk keterangan lanjut.
Sekian terima kasih.


1 comment:

Anonymous said...

Kak. Saya nak baju yg warna pink tu. Nanti check email yer. -Yan